רשתות חברתיות הפכו לחלק אינטגרלי מהאסטרטגיה השיווקית . פוסט או ציוץ בפרופיל בכלים החברתיים מגיעים בסופו של דבר לקהל יעד רחב. למרות קלות העברת המידע , בשל ריבוי ערוצי המידע החברתיים המלאכה עלולה להיות מתישה.
לשם כך כדאי להיעזר בכלים ושירותים חינמיים שמקלים על המלאכה. בפוסט שהתפרסם ב- 25 בינואר ב- search engine journal מתוארים 5 כלים כאלה והאופן בו הם יכולים להקל על המלאכה
הכלים הם:
Hootsuite – יישום זה מאפשר הרשמה למספר פרופילים ברשתות חברתיות (עד 5) ביניהם: טוויטר, פייסבוק, גוגל+ , וורדפרס לינקדאין . הרשמה זו מקלה על מלאכת הפצת המידע שכן די בעדכון במקום אחד כדי שכל הפרופילים יעודכנו. יתרון נוסף של הכלי הוא האפשרות לקבוע מועד רצוי בעתיד להופעת המידע ברשתות השונות.
- InboxQ ו- Commun.it – כלים יעילים לזיהוי לקוחות פוטנציאליים שיוצרים קשר ראשוני של התעניינות ברכישת שרות או מוצר
Topsy ו- Social mention – מנועי חיפוש חברתיים שמאפשרים להגדיל את המשובים החיוביים על החברה באמצעות איתור משובים חיוביים ושליליים במנועים חברתיים אלה ותגובה הולמת.


ספריית Macaulay שבמעבדה לאוֹרְנִיתוֹלוֹגְיָה (חקר העופות) באוניברסיטת קורנל
באתר יש מנוע חיפוש בו אפשר לחפש הקלטות של קולות על פי מינים. הכוונה היא לפתח בעתיד את יכולות החיפוש באתר ולפתח גם כלים שיאפשרו העלאת חומרים ישירות לארכיון .
דוח מעניין
הידע הספציפי במקרה זה הוא מידע על הפעילות והצרכים שלהם. בעזרת מידע כזה ארכיטקטים ומפתחי תוכנה יוכלו לפתח מוצרים שיתמכו בצרכים של המשתמשים ובכך לתרום באופן יעיל לפעילות האקדמית.
בפעילויות אלה נאסף מידע על העבודה המעשית של הסגל, הסטודנטים, סגל הספריות והצרכים של כל משתמשי החללים, השירותים והכלים השונים.
המידע הרב שמתואר בדוח על שיטות איסוף המידע על צורכי המשתמשים והלקחים והמסקנות יוכלו להיות לספריות אחרות לעזר.
חיפוש במנועי חיפוש מאחזר מידע רלוונטי למשתמש אבל לעתים המשתמש זקוק לאנשים שהוא בוטח בהם כדי לקבל החלטות . תובנה זו עומדת מאחורי העדכונים האחרונים עליהם הודיע בינג ב- 17 לינואר 2013 – שילוב מידע רב יותר בסרגל צדדי מהתכנים של החברים בפייסבוק – כולל מידע מסטטוסים, עדכונים, קישורים משותפים, הערות ותמונות . שילוב זה של מידע חברתי החל ביוני 2012 . אז המידע התבסס על ה- likes , תמונות ומידע מהפרופיל. בעדכון האחרון המידע כולל גם עדכוני סטטוס, קישורים משותפים והערות.
בפוסט קודם
Graph Search
OpenEdition
מחקר שהתפרסם לאחרונה
– הוא שירות שמאפשר לחוקרים לפרסם את תוצאות המחקרים שלהם בקלות באופן שמאפשר שיתוף, ציטוט וגילוי. השירות תומך בפורמטים רבים כולל קובצי וידיאו