חיפוש במנועי חיפוש מאחזר מידע רלוונטי למשתמש אבל לעתים המשתמש זקוק לאנשים שהוא בוטח בהם כדי לקבל החלטות . תובנה זו עומדת מאחורי העדכונים האחרונים עליהם הודיע בינג ב- 17 לינואר 2013 – שילוב מידע רב יותר בסרגל צדדי מהתכנים של החברים בפייסבוק – כולל מידע מסטטוסים, עדכונים, קישורים משותפים, הערות ותמונות . שילוב זה של מידע חברתי החל ביוני 2012 . אז המידע התבסס על ה- likes , תמונות ומידע מהפרופיל. בעדכון האחרון המידע כולל גם עדכוני סטטוס, קישורים משותפים והערות.
מידע חברתי זה מעשיר את תוצאות החיפוש. כך למשל אם מתכננים טיול לניו-יורק כאשר משתמשים בבינג מקבלים לא רק מידע על העיר אלא מידע מחברים בפייסבוק שחיים בעיר או ביקרו בעיר זאת בנוסף לדעות מומחים מטוויטר, foursquare, , quora , Klout , Google+ ועוד.
על פי מה שנכתב בהודעה בינג מכבד את הפרטיות של החברים על פי ההגדרות שלהם בפייסבוק.
חיפוש במידע החברתי כרוך בהתחברות לפייסבוק (מתוך המסך של בינג בגרסה של ארה"ב ).
עדכון זה הוא במסגרת המגמה המתגברת של חיפושים חברתיים כפי שבאה לידי ביטוי במנועים ייעודיים כגון Trove ומאפיינים חדשים במנוע החיפוש של פייסבוק