רשתות חברתיות הפכו לחלק אינטגרלי מהאסטרטגיה השיווקית . פוסט או ציוץ בפרופיל בכלים החברתיים מגיעים בסופו של דבר לקהל יעד רחב. למרות קלות העברת המידע , בשל ריבוי ערוצי המידע החברתיים המלאכה עלולה להיות מתישה.
לשם כך כדאי להיעזר בכלים ושירותים חינמיים שמקלים על המלאכה. בפוסט שהתפרסם ב- 25 בינואר ב- search engine journal מתוארים 5 כלים כאלה והאופן בו הם יכולים להקל על המלאכה
הכלים הם:
Hootsuite – יישום זה מאפשר הרשמה למספר פרופילים ברשתות חברתיות (עד 5) ביניהם: טוויטר, פייסבוק, גוגל+ , וורדפרס לינקדאין . הרשמה זו מקלה על מלאכת הפצת המידע שכן די בעדכון במקום אחד כדי שכל הפרופילים יעודכנו. יתרון נוסף של הכלי הוא האפשרות לקבוע מועד רצוי בעתיד להופעת המידע ברשתות השונות.
- InboxQ ו- Commun.it – כלים יעילים לזיהוי לקוחות פוטנציאליים שיוצרים קשר ראשוני של התעניינות ברכישת שרות או מוצר
- Topsy ו- Social mention – מנועי חיפוש חברתיים שמאפשרים להגדיל את המשובים החיוביים על החברה באמצעות איתור משובים חיוביים ושליליים במנועים חברתיים אלה ותגובה הולמת.