אתמול התקיימה בספרייה למדע"ח ולניהול הרצאה מרתקת של יואב פרידור, יזם ומנכ"ל משותף של חברת Buzzilla, בנושא שירות לקוחות ברשתות חברתיות.
אנשים מדברים באינטרנט כל הזמן. השיח הצרכני המתנהל ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, פורומים שונים, יכול לסייע רבות לארגון במעקב אחר השיח אודותיו.
השיח במדיה החברתית מהווה עבור הארגון כלי חדש בהבנת הצרכים והרצונות של הלקוחות הקיימים ומסייע באיתור לקוחות פוטנציאליים.
קיימות טכנולוגיות מתקדמות לסריקת המידע המופיע ברשת כדוגמת שרות ההתראות של גוגל GOOGLE ALERTS .
טכנולוגיות אלה עוזרות בניטור המידע, ניתוחו ומחקרו ומאפשרות לארגון לקבל מידע שיסייע לו בתהליך קבלת ההחלטות.
האם תוכלי לשתף תיעוד כלשהו להרצאה באינטרנט במקרה והיא כמובן קיימת.
פוסט מעניין … מנשה יש חברות רבות שמשתמשות בשירותים שהוא פירט תוכל לראות את זה חי ברשת
בהחלט יש שינוי מהותי כל הזמן באינטרנט ואפשר לראות את זה עד היום ובטח בעתיד יהיו עוד שינויים רבים.