eBizMBA Rank הוא דרוג שמהווה ממוצע הדרוג הגלובלי של Alexa והדרוג של ארה"ב בהסתמך על Compete Quantcast.
על פי דרוג זה 15 מנועי החיפוש הפופולריים ביותר אפריל 2013 הם:
Google bing Yahoo! Search ask Aol Search MyWebSearch blekko Lycos Dogpile WebCrawler Info Infospace Search Excite GoodSearch
נראה שלא חלו בדירוג זה שינויים מהדרוג של שנת 2012
באתר יש מידע רב נוסף על 15 אתרים פופולריים בתחומים שונים:
בריאות, שיתוף קבצים, גדג'טים, תמונות , אתרי יעץ , אתרי מדע, סימניות חברתיות, רשתות חברתיות, אתרי ווב 2.0 , מסחר אלקטרוני, חדשות ועוד.
בתחום אתרי היעץ- Wikipedia נמצאת במקום ראשון. כמו כן בולטת הפופולריות של אתרי שאלות ותשובות כמו Yahoo! Anwers , Answers, AllExperts
היי יפה יצא לי להבחין שאתרים אשר מארחים במה לדירוגי אתרים מוצלחים בנישות ממוקדות עושים זאת בעיקר לצורכי פרסום ובניית סמכותיות.
ארצה לשאול עד כמה את מאמינה בדירוגי eBizMBA והאם לדעת יש לקחת את דירוגיו ברצינות
שלום מנשה
Alexa, comScore, Hitwise and Nielsen Online ידועים יותר בתחום. Compete מתמקד בנתונים של ארה"ב . eBizMBA Rank הוא דרוג שמהווה ממוצע הדרוג הגלובלי של Alexa והדרוג של ארה"ב בהסתמך על Compete Quantcast .ידוע לי שב- ALEXA דרוג האתרים מחושב על פי שקלול של ממוצע המבקרים ביום והדפים שנצפו באתר במשך 3 חודשים אחרונים. מידע נוסף על המתודולוגיה השונות אפשר למצוא במקורות אלה :
http://www.collnet.de/Berlin-2008/VaughanWIS2008nfi.pdf
http://www.alexa.com/company/technology
http://www.quantcast.com/learning-center/faqs/methodology-faq/
http://www.quantcast.com/how-we-do-it
http://www.compete.com/us/about/our-data/
בברכה
יפה אהרוני
יפה היקרה … תשובה מעניינת מאוד … יש לי שאלה אם מנועי החיפוש מסתמכים על אתרי דירוגים ואתרי הדירוגים מדרגים את המקומות הראשונים ככאלה שיש להם הכי הרבה צפיות או כניסות מה מה יגרום לאתר להופיע מלכתחילה בגוגל בהמון מילים בעמוד 1 האם זה תהליך או שכמו במקרים רבים הקישורים החזקים מאוד שהם מקבלים גורמים להם להגיע קודם לעמוד 1 במנועי חיפוש ורק אחר כך הם זוכים גם לערך גבוהה באתרי הדירוג.