מגזין אישי במיוחד

מיזם נסיוני של בנק HSBC מאפשר לנוסעים בשדה התעופה Heathrow להרכיב לעצמם כתב עת מודפס שמבוסס על מאמרים שמתאימים להם במיוחד. החל מהחודש, הבנק הבינלאומי HSBC יציע לנוסעים בשדה התעופה Heathrow הזדמנות לבחור מאמרים בנושאים שמעניינים אותם, לכרוך אותם בכריכה קשה ולקחת את כתב העת שיצרו למטוס.

 דלפק שממוקם אחרי הבידוק הביטחוני בטרמינל 1 של נמל התעופה יברך את פני הנוסעים עם כתב עת ממותג של HSBC בכריכה קשה. הנוסעים יוכלו לדפדף במבחר המגוון של מאמרים שמסודרים על מדפים מוארים. מקור המאמרים בסיקורים תקשורתיים מרחבי העולם שמתמקדים בנושאים כלליים: מסחר ופוליטיקה, בריאות, ספורט, מדיה ותרבות. צרכנים יוכלו גם לבחור מתוך מגוון כותבים, כולל השף המפורסם ג'יימי אוליבר, ביורן בורג ועוד. לאחר שבחרו, יקחו הנוסעים את המאמרים לעמדת הכריכה של HSBC, שם הם יהפכו לכתב עת בכריכה קשה. השלב הנסיוני של התכנית יימשך שבועיים והוא חלק ממסע פרסום שמקדם את  כרטיס Premier של HSBC. 

כתב העת האישי מספק חוויה ממותגת לנוסעים מרחבי העולם, והוא מדגיש את העובדה שקהל היעד של הכרטיס הוא בעלי הממון. אם כתב העת ימשיך מעבר לשלב הנסיוני, אפשר יהיה להציע אותו גם כהטבה ללקוחות תכנית Premier של הבנק. מכל מקום, זו ראיה נוספת לכך שהעולם הופך להיות אישי יותר ויותר. אם לא נאפשר לצרכנים לעשות דברים בדרכם, הם ילכו לעשות אותם במקומות אחרים. 

למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *