שירות וובי לקבלת עדכוני RSS בדואר

עדכוני RSS מחייבים שימוש בקורא RSS. למרות יתרונותיו של RSS – האפשרות לראות את כל העדכונים במקום אחד בכל עת, ישנם משתמשים שמעדיפים לקבל את העדכונים לתיבת הדואר שלהם, ולא כל האתרים והבלוגים מאפשרים אופציה זו. בעזרת השירות RSS FWD ניתן לקבל את עדכוני ה-RSS לדואר. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את כתובת האתר המבוקש ואת כתובת הדואר אליה רוצים לקבל את העדכונים. אשר לתדירות העדכון ניתן לבחור בין שלוש האופציות: עדכון בזמן אמת, עדכון יומי ועדכון שבועי. השירות מחייב הרשמה חינמית לשירות.

שירות זה יכול לשמש את קוראי הבלוג שלנו שרוצים לקבל את העדכונים לתיבת הדואר שלהם. הכתובת שיש להזין לצורך קבלת עדכונים מהבלוג הבינספרייתי לתיבת הדואר היא: https://libraries-blog.tau.ac.il. כמו כן מי שרוצה לקבל את העדכונים מהאתר של הספרייה למדעי החיים ולרפואה לתיבת הדואר שלו יכול להשתמש בשירות זה. הכתובת שיש להזין לצורך כך היא:http://medlib.tau.ac.il.

אתר נוסף שמספק שירות דומה הוא  FeedBlitz. כדי להתנסות בשירותים אלו נרשמתי לשניהם.  מ-FeedBlitz  אני מקבלת עדכונים לתיבת הדואר שלי באופן שוטף. לעומת זאת מ-RSS FWD עדיין לא קיבלתי עדכונים. קראתי ברשת שיש תקופת המתנה מסוימת עד שהשירות מתחיל לשלוח עדכונים .ועד אז, לאור התנסות זו שלי אני ממליצה על FeedBlitz

לאתר RSS FWD , לאתר  FeedBlitz

 

2 תגובות בנושא “שירות וובי לקבלת עדכוני RSS בדואר

  1. רעיון מצויין ושימושי, אם כי אני לא רואה את עצמי נפרד מה-google reader שלי, אלא לרסיסים שמאד חשוב לי לפקוד באופן פאסיבי, כלומר שהם ירדפו אחרי ולא ימתינו לי בגוגל רידר.

    תודה על הפוסט המצויין.

  2. הקדשתי קצת זמן להשוות בין השניים, במובן של העיצוב של דף הבית. כאן דווקא השירות החדש והפחות מוחמא (RSS FWD) עשה עבודה מצויינת. מהמבט הראשון בדף, ברור מה הוא עושה ו"מה כוונתו של המשורר" בעוד ש- FeedBlitz מבלבל, לא מסביר את עצמו, מוצף טקסט ופשוט מבריח את הגולש הלא-משוכנע.

    הראשון מפעיל את "הרגעת הפשטות" בסגנון עדות ה-1,2,3 בעוד שהשני מעדיף להציף ולהשתמש ב"ים של קלישאות" כגון: Reach more people with less time and effort – כאילו שזו לא מטרתו של כל מיזם אינטרנט דהיום..

    וכך, ניתן ללמוד בפשטות עד כמה שאין קשר בין תבונה של מפתחים לבין מלאכתו של אדריכל האפליקציה, שמטרותיו הן רבות, ואולי הראשונה שבהן: לעשות רושם ראשון טוב.

    שוב תודה על הפוסט המחכים הזה.
    נדב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *