אלעד שגב במחקרו הגיע למסקנות שמנוע החיפוש של גוגל רווי באינטרסים כלכליים סמויים, במידע מצונזר, ובהסכמים עם ממשלות שהגולש לא בהכרח מודע לקיומם…..
את זה לא תמצאו בגוגל
להגיב
אלעד שגב במחקרו הגיע למסקנות שמנוע החיפוש של גוגל רווי באינטרסים כלכליים סמויים, במידע מצונזר, ובהסכמים עם ממשלות שהגולש לא בהכרח מודע לקיומם…..
בלוג הטכנולוגיה הידוע, Techcrunch, מדווח כי לאור נתוני פילוח גולשים של חברת המחקר Hitwise, נמצא נמצא שגולשים המשתייכים למעמד הסוציו-אקונומי נמוך בארה"ב נוטים יותר להשתמש ביאהו! כמנוע חיפוש, ואילו השכבות החזקות יותר משתמשות בגוגל, בתור מנוע החיפוש המועדף עליהן.
ידיעה מתוך העתון: The Marker מ-18.2.08