לימודים אקדמיים ברשת ואות הוקרה ליזם ישראלי

בפוסט קודם  כתבתי על לימודים אקדמיים ברשת. בפוסט נסקרו פלטפורמות   להשכלה גבוהה שקיימות היום ברשת למי שמעוניין לא רק בצבירת ידע אלא גם בהכרה אקדמית

אחת הפלטפורמות  שהוזכרה היא  University of the People  אוניברסיטה מקוונת שהקים יזם ישראלי שי רשף. אוניברסיטה מקוונת זו מאפשרת לסטודנטים מכל העולם ללמוד בחינם לתואר ראשון במנהל עסקים ובמדעי המחשב שמוכר בשלב זה בקליפורניה ושבקרוב יוכר גם על ידי מדינות נוספות.

בזכות יוזמה זו וכאות הוקרה ליוזמה נבחר שי רשף    בסוף אוקטובר 2012   על  ידי המגזין Foreign Policy   כאחד world's Top 100 Global Thinkers .

בהקשר זה  כדאי לזכור שברשת קיימים קורסים רבים חופשיים לכל מי שמעוניין לצבור ידע ללא תשלום. לאיתור קורסים כאלה אפשר להיעזר במדריך מקיף לנושא, אמנם לא חדש וחלק ממקורות המידע בו כבר אינם רלוונטיים/נגישים אבל בכל זאת הוא יכול לשמש לעזר. המדריך כולל קישורים ליותר מלמעלה 70 מקורת מידע  מסווגים במספר קטגוריות: מנועי חיפוש  ומדריכים, מוסדות אקדמיים שמאפשרים גישה לקורסים בגישה פתוחה, פודקסטים וקובצי וידאו, ספרים אלקטרוניים ותוכניות טלויזיה.

רשימה נוספת של למעלה מ-100  מקורות חופשיים ברשת ללמידה  מקוונת מסווגת על פי קטגוריות נושאיות אפשר למצוא ב- careerthoughts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *