לפייסבוק יש מנוע חיפוש משלה ומשתמש שנמצא בתוך פייסבוק יכול להשתמש במנוע חיפוש זה. במקביל קיימים מנועי חיפוש צד שלישי שמאפשרים לחפש בפייסבוק מחוץ לפייסבוק. באופן כזה גם משתמשים שאין להם חשבון בפייסבוק יכולים לחפש מידע מתוך פייסבוק.
אחד ממנועי חיפוש כאלה הוא Facebook Search . הוא כולל מידע מתוך פייסבוק שפתוח לציבור הרחב. מידע שהוגדר על ידי בעליו כפרטי ולא פתוח לציבור הרחב לא יופיע.
שלא כבמנועי חיפוש דומים, במנוע חיפוש זה אפשר להגביל את החיפוש לפוסטים, תמונות, אנשים, דפים, קבוצות ואירועים . הגבלות אלה חשובות מכיוון שהן מאפשרות למקד את החיפוש ולטייב את תוצאותיו . ממעט החיפושים שערכתי במנוע, הסקתי שהוא יכול לסייע במציאת דפים בנושא מסוים כגון דפים של ספריות, ואירועים כגון כנסים עדכניים בנושא מסוים.
פינגבאק: WEB 2.0 – רשתות חברתיות «