בטיחות כימית – EPA השיקה שני מאגרים חדשים

EPA – The U.S. Environmental Protection Agency השיקה שני מאגרי מידע בגישה פתוחה שעל פיה, ישפרו קבלת החלטות בכל הקשור לבטיחות כימית.

שני המאגרים החדשים – Toxicity Forecaster database – ToxCastDB ו- ExpoCastDB – database of chemical exposure studies נמצאים בפורטל אחד יחד עם – Computational Toxicology Resource – ACToR מאגר מידע שכולל למעלה מ- 500 אלף מקורות מידע. החיבור חשוב שכן שני הנושאים היחשפות ורעילות חשובים לקבלת החלטות לגבי בטיחות כימית.

מאגרים אלה יספקו גישה למידע כימי – נתונים ותוצאות שיכולים לשפר את קבלת ההחלטות בכל הקשור לכימיקלים והגנה טובה יותר מפניהם.

המאגר ToxCast יאפשר חיפוש והורדה של למעלה מ- 500 מבחנים כימיים שבוצעו על למעלה מ- 300 כימיקלים סביבתיים. הוא יחזה את הרעילות של הכימיקלים ויוכל לספק גישה מבוססת עלות תועלת בדבר בדיקה נוספת של כימיקלים שבשימוש.

ExpoCast מספק מידע על חשיפה לכימיקלים בבתים ובמוסדות חינוך . הנתונים כוללים כמויות של כימיקלים שמצויים במזון, במי השתייה, באויר כו'

ACTor מאפשר כעת גישה מקוונת ל- 30 שנות מחקר בנושא רעילות כימית שנמצאו קודם לכן רק בגרסה מודפסת, ונתונים על חשיפה בפורטל אחד.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *