Wylio – חיפוש תמונות ברישיון גמיש ועריכה מהירה

כאשר אנו רוצים להוסיף תמונה חינמית מהרשת לבלוג או לכול מידע אחר שאנו מפרסמים , חשוב מתוך האוסף ההולך וגדל של תמונות לבחור את התמונות שזמינות לנו חופשי במסגרת רישיון גמיש שמתיר שימוש, הפצה ושימוש חוזר בתמונה מבלי להפר זכויות יוצרים. רישיון creative commons מתיר זאת.

תמונות חופשיות במסגרת הרישיון הגמיש  Creative commons אפשר למצוא לאחר סינון מתאים ב-flickr וגם בגוגל בחיפוש המתקדם. כדי להכניסן לבלוג או למקור מידע אחר שאנו מעוניינים, בדרך כלל יש צורך לערוך אותן תחילה בתוכנה גרפית כלשהי כדי להגיע לגודל הרצוי לנו וכו' .

מבחינה זו מנוע החיפוש Wylio מקל עלינו את העבודה. הוא כולל מיליוני תמונות שזמינים ברישיון גמיש ב- flickr ומאפשר לנו לערוך אותם מבחינת גודל ומיקום וגם מייצר את הקוד המתאים לצורך שתילתו בבלוג או באתר אחר ברשת.

מאחר ועל פי מה שכתוב באתר, התמונות ב-Wylio לקוחות מ- flickr כדאי לא לשכוח את גוגול והאפשרות שהוא מספק לנו במנשק החיפוש המתקדם לסינון תמונות חופשיות מבלי להפר זכויות יוצרים.

למנוע החיפוש Wylio

לפוסט קודם בבלוג  בנושא חיפוש תמונות במסגרת Creative commons

3 תגובות בנושא “Wylio – חיפוש תמונות ברישיון גמיש ועריכה מהירה

  1. יפה שלום ,

    תודה על מידע משמעותי וחשוב זבמיוחד למידענים העוסקים בעריכת תוכן ובניית מאגרי מידע .

    בהערכה ,

    עמי סלנט

  2. שלום יפה
    על מנת לחדד, האם אפשר לומר שכל תמונה שאני מוצאת באמצעות חיפוש בגוגל תמונות היא חופשית וניתן להשתמש בה? אם לא איך אני יודעת אם זו תמונה שמורה שלא ניתן להעתיק, האם יש סימן או תו או כיתוב המראה על כך או שיש חוקים לזכויות יוצרים?

    תודה
    אביבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *