בית ההוצאה לאור הבריטי Faber & Faber מאפשר ללקוחות להזמין באופן אישי ספרים ישנים שירדו מהמדפים לפני שנים. התכנית Faber Finds יוצאת לדרך עם מבחר של 100 כותרים שאינם מודפסים עוד. התכנית משתמשת בתוכנה מיוחדת לייצור עטיפות מוכנות להדפסה וידידותיות לכל כותר, בלי הצורך במעורבות (היקרה) של מעצבים גרפיים. הכותרים של Faber Finds נמכרים במחירים דומים לאלה של ספרים בכריכה רכה, והחברה מבטיחה זמן ייצור ומשלוח שלא יעלו על שבועיים. צרכנים יכולים להזמין באופן מקוון או דרך חנויות ספרים. Faber Finds תוסיף כותרים נוספים בקרוב, והיא מתכננת להציע עד ל – 1000 בארבעה ז'אנרים: סיפורת, ספרי עיון, אמנות ושירה. זוהי דוגמה ל"מדיה ישנה" שמשתמשת בטכנולוגיה דיגיטלית ובקמעונות מקוונת כדי להרוויח משווקי נישה, וכפי שקבע כריס אנדרסון בתיאורית "הזנב הארוך" שלו על עולם העסקים:"בעידן שאין בו מגבלות של מקום מדף גשמי ועיכובי הפצה אחרים, מוצרים ושירותים במיקוד צר יכולים להיות רווחיים כמו מוצרים מהזרם המרכזי".
פרטים נוספים באתר: http://www.faber.co.uk/faberfinds/
מעניין ביותר
נשמע מועיל ונבון, זיו רייך
מה עם ספרים של מבחנים ומצגות היכן ניתן לרכוש כמו כן חבס שאין ספרים נוספים על דירקטוריונים ועל חברות גדול כגון חברת החשמל דואר ישראל ואחרות