SpringerImages – מאגר חדש של Springer – גישה לחומר מדעי חשוב – תמונות , טבלאות וגרפים..

 SprinerImages הוא מאגר  גדל והולך של תמונות מתחום המדעים. חלק גדול מהתמונות הם מתחומי הרפואה, מדעי החיים וכימיה. נכון להיום האוסף כולל למעלה מ- 1.5 מיליון פריטים – תמונות גרפים, היסטוגרמות וטבלאות. האוסף כולל תמונות מכתבי העת והספרים של Springer, כולל גם תמונות קליניות מאוסף Images.MD וגם מתכנים בגישה פתוחה. המאגר עצמו מתעדכן על בסיס יומי.

כל אחד יכול לפתוח חשבון ולחפש ללא תשלום בתכנים החופשיים שבמאגר. הגישה לאוסף המלא מחייבת מנוי. אפשר להשתמש בתמונות למטרות לא מסחריות כולל שילובן במצגות ובקובצי PDF .

בדף הראשי, בצד שמאל, יש פירוט של התפלגות התמונות על פי קטגוריות נושאיות, כולל התמונות החופשיות. בכל אחת מהקטגוריות אפשר לדפדף ולחפש. על פי מה שמוצהר באתר, החיפוש מתבצע גם בטקסט המלא המתייחס לתמונה, ובכך מושגת רמת גבוהה של רלוונטיות. למשתמש אפשרות לבחור את אופן החיפוש – בטקסט המלא או רק ב- caption של התמונה.

בתוצאות החיפוש מקבלים מידע על המקור ממנו נלקחה התמונה וקישור לטקסט המלא, תמונות נוספות באותו מקור, מידע קצר על התמונה, וזכויות היוצרים שחלים עליה. יש אפשרות לשמור את המידע ולשתפו באתרי סימניות חברתיים כגון : .citeulike

אפשר ליצור קבוצות תמונות "image sets" על פי בחירתו של המשתמש. קיימת אפשרות להתעדכן באמצעות RSS.

אל האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *