Don Tapscott & Anthony D. Williams, Wikinomics

רובנו מכירים את הוויקיפדיה, מיזם לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שאותה כולם יכולים לערוך.
וויקי הוא אחד מתוך מגוון רחב של כלים שיתופיים באינטרנט המהווים חלק מווב 2.0.
מיליוני גולשי אינטרנט משמיעים את קולם ב- blogosphere" " באמצעות בלוגים, וויקיס, צ'אט, וכו', אך איך כל זה משפיע על הסקטור העסקי? מנהלי חברות חוששים מהגידול של הקהילות המקוונות,אבל ארגונים חכמים יכולים להירתם למגמה ולנצל את השיתופיות הזאת היוצרת חדשנות.כריכת הספר The Wikinomics Playbook
מחברי הספר, Don Tapscott ו- Anthony D. Williams ,מתארים איך המוני אנשים יכולים להשתתף בכלכלה בצורה חדשה שלא היתה כדוגמתה בתולדות האנושות.
Flickr, Second Life, YouTube, InnoCentive, MySpace וקהילות מקוונות אחרות פורצות גבולות אל תוך סוג חדש של פרודוקטיביות שיתופית שתגרום למהפכה בחברות ובשווקים.
חברות שמתחברות לאותן הקהילות הוירטואליות מגלות את הרווח האמיתי, שהוא תוצר של היכולות והגאוניות הקולקטיבית.

בסוף הספר יש פרק הנקרא, The Wikinomics Playbook המכיל רק 15 מילים:Join us in peer producing the definitive guide to the twenty-first-century corporation on www.wikinomics.com

כך מקווים המחברים להפוך את הספר למסמך שיתופי חי, פרי יצירה של הוגים מובילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *