Schema.org – התפתחויות וחשיבות התיוג

schema-sבפוסט קודם כתבתי על Schema.org היוזמה המשותפת של שלושת מנועי החיפוש.  ב- 2 ביוני 2011 שלושת מנועי החיפוש הגדולים Google, Bing, Yahoo הצהירו על Schema.org – יוזמה משותפת שתומכת בשפה משותפת לתיוג מידע מובנה בדפי ווב

בעזרת Schema.org בעלי אתרים ומפתחים יכולים ללמוד יותר על נתונים מובנים, יכולים להטמיע בקלות יחסית מידע סמנטי בתוך הקוד של דפי הווב הקיימים – דפי5 html – מידע שמכונות יכולות להבין ולחלץ אותו באופן חד משמעי. בכך יסיעו למנועי חיפוש להבין טוב יותר את התכנים של דפי הווב שלהם

ב- 15 במאי 2014 במלאת כמעט 3 שנים ליוזמה התפרסמה כתבה  מעניינת בנושא בבלוג של מנוע החיפוש bing

הכתבה מסבירה את חשיבות השימוש בתיוג של Schema  והיתרונות לתיוג דפי ווב  כיום במיוחד לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות כגון אינטרנט של הדברים

לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות , הבנה של פריטי המידע , אובייקטים ותכנים חשובה מבעבר. יש לכך השלכות למנועי החיפוש, למשתמשים מחפשי המידע ולאתרי הווב עצמם.

שימוש בשפת התיוג  Schema  תאפשר הבנה של פריטי המידע. הכתבה מציגה דוגמה  של שימוש בשני אלמנטים של schema – itemscope  ו- itemtype

על ההתפתחויות בתחום אפשר לקרוא  בבלוג של schema.org

לכתבה בנושא

One thought on “Schema.org – התפתחויות וחשיבות התיוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *