Hashtag היא דרך לתייג פריטי מידע ברשתות חברתיות כחלק מנושא מסוים, על ידי הוספת סולמית לפני הנושא. השימוש ב-hastags מקובל מאוד בטוויטר.
Hshtags הוא מנוע חיפוש חדש שהושק בספטמבר 2013 . כשמו כן הוא – הוא מחפש Hashtags והוא עושה זאת במגוון פלטפורמות חברתיות:Facebook, Twitter, Instagram, Flickr, YouTube, Vimeo, Tumblr
את תוצאות החיפוש אפשר לסנן על פי פלטפורמה או על פי סוג חומר – חומר טקסטואלי, אודיו ווידאו.
על פי דברי מפתחת המנוע המטרה הייתה לפתח מנוע חיפוש חברתי כולל והיא בחרה להתמקד בחיפוש ה-hshtags , בשל ההכרה ביכולתן של תגיות אלו לפתח שיחה ודיון ולרכז מידע על פי נושא
בתיאורה את המנוע אמרה: “More than once I’ve heard ‘it’s the Google search of social media,’” .
ממקצת החיפושים במנוע התרשמתי שזמן התגובה הוא איטי . אפשרויות הסינון במיוחד על פי סוג חומר מסייעת מאוד.