ככל שהווב גדל, קשה יותר לברור את הבר מכלל תוצאות החיפוש. אחד הכיוונים המתפתחים בחיפוש בווב כדי להתמודד עם הבעיה הוא תשובות לשאלות. פוסט מעניין של וודי אוונס מ- 9 באוגוסט 2010 סוקר שתי התפתחויות אחרונות שמייצגות כיוון זה:
• Facebook questions – מאפיין חדש ב- facebook שמאפשר לכל חבר ב- facebook לשאול שאלות את כל 500 מיליון משתמשי פייסבוק ולענות לשאלותיהם של האחרים
• המאפיינים החדשים של Ask.com שזמינים בגרסת הביתא הסגורה שלו שהופכים אותו לאגרגטור של תשובות יותר מאשר יצרן תשובות. את התשובות הוא דולה ממגוון מקורות: בלוגים, עדכוני חדשות, והוויקיפדיה אותה השכיל לייבא בשלמותה לתוך הדומיין שלו .
בפוסט מדובר גם על שחקנים נוספים בתחום תעשיית החיפוש שפונים לכיוון זה – כגון bing של מיקרוסופט באמצעות “Bing and Decide” ו- hunch שעונה תשובות בהתאם לפרופיל האישי של המשתמש.