המו"לים ושוק המובייל

Audit Bureau of Circulations and ABC Interactive ערך זו השנה השלישית סקר בקרב מו"לים בנושא תוכניתם לגבי שוק המובייל. הסקר נערך בקרב מו" לים של עיתונים , מגזינים, ופרסומים בתחום עסקים בארה"ב וקנדה בתקופה 8 -26 לספטמבר 2011 . המו"לים נשאלו בסקר על תוכניתם האסטרטגית לגבי שוק המובייל, איזה סוגים של אפליקציות מוביל ואתרי ווב תומכי מובייל הם מפתחים, ועמדתם לגבי רווחים מפרסומות ומנויים במובייל.

תוצאות הסקר השנה פורסמו בנובמבר 2011 במסמך אינפורמטיבי בשם:
Going Mobile: How Publishers Are Maturing and Monetizing Their Offerings

בין הממצאים העיקריים:
• מספר המו"לים שדווחו שיש להם תוכנית מתוכננת היטב לשוק המובייל עלה ל- 59% מ-28% ב- 2009
• 67% דווחו שרווחים מפרסומות ומנויים חשובים לעתידם האסטרטגי.
• 85% מהמשיבים על הסקר דווחו שיש להם תכני מובייל לסמרטפונים , קוראים אלקטרוניים או מחשבי לוח לעומת 76% בשנה שעברה. מו"לים דווחו על עלויות פיתוח ותחזוקה כסיבה העיקרית לכך שאין להם נוכחות במובייל
• הרבה מאמינים שקוראים אלקטרוניים ומחשבי לוח הינם ברכה לעסקים שלהם ומפתחים אפליקציות למובייל.

יש להניח שמגמה זו של עלייה בנוכחותם של המו"לים שהשתתפו בסקר בשוק המובייל מייצגת את המצב של כלל המו"לים בשוק זה.

פרטים נוספים אפשר למצוא

 

 

 

 

 

תגובה אחת בנושא “המו"לים ושוק המובייל

  1. פוסט מעניין מאוד, נהניתי לקרוא. התנועה של כולם לכיוון מכשירי המובייל היא הכרחית לאור הצורה שבה השוק הזה מתפתח וגדל, והאמת היא שהנתון שאומר ש-58 אחוז מהמו"לים מתכוננים למעבר הזה הוא יחסית נמוך לפי דעתי, ואין ספק שבשנים הקרובות הוא יטפס לאזור ה-85 אחוז לפחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *